czwartek, 30 czerwca 2016

Miejskie boho

Kto nie lubi nosić krótkich spodenek ręka w górę? Ja kiedyś też nie lubiłam, ale zawsze mi się podobały. Może dlatego nie lubiłam, bo jak się wciskałam w za małe spodenki to wyglądałam jakbym zabrała je młodszej siostrze. ;) W tym sezonie znalazłam w Marks & Spencer jeansowe spodenki, które są wygodne, ładne i luźne przy udach. Wybrałam granatowe, ale jeszcze upolowałam jasne, bo świetnie się noszą. Mam na sobie rozmiar 20, bo chciałam żeby były luźniejsze. Do spodenek założyłam bluzeczkę w moim ulubionym kolorze baby blue, która poprzez opadające ramiona trochę nadaje stylu boho. Do bluzeczki nie można było wybrać innych dodatków, jak bransoletki w białym kolorze, szarym oraz moim wymarzonym baby blue... :) Buty wraz z torebką z frędzlami dopełniły klimat stylizacji i pasują do paska. Dla mnie niesamowicie ważne są detale i uwielbiam jak dyskretnie korespondują z elementami stylizacji. Powiem Wam, że ten look jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych w tym sezonie. Ciekawa jestem, czy Wam też przypadnie do gustu. :) 


  

  
Fot. Katarzyna Kurzyńska

Spodenki: Marks & Spencer
Bluzka/buty/torebka: H&M (link do bluzki tutaj)
Bransoletki: Minty dot (biała, szara, baby blue)
Pasek: TK Maxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz