czwartek, 23 czerwca 2016

Miejski flirt

Dzisiaj zafunduję Wam miejski szyk i mini przegląd stolic. ;) Od Warszawy po Nowy Jork, czyli moje dwa ukochane miasta pojawiają się w dwóch elementach mojej stylizacji. ;) Tego typu look jest mi bardzo bliski, ponieważ wyrosłam w klimacie luźnych spodni i sportowych butów, więc ten styl gdzieś zdecydowanie pozostał w moim sercu. Dzisiaj dodaję do tego zdecydowanie więcej kobiecego pierwiastka, bo chyba najfajniejszy jest właśnie ten flirt pomiędzy różnorodnymi stylami. Flirtuję też trochę z męskim światem mody, uwielbiam z niego czerpać charakterystyczne, mocne dodatki. Czapka z daszkiem jest już drugą, którą upolowałam na męskim dziale H&M
W ramach flirtów lub nawet stylizacyjnych mezaliansów, uwielbiam łączyć złote dodatki ze sportowym lookiem. Na codzień właśnie tak lubie się ubierać i tak czuję się najlepiej. Sukienki maxi połączone ze sportowymi butami, spódniczki z trampkami, tu możecie mieszać dowolnie klimaty. Na lato gorąco polecam Wam takie zestawy, bo bedzie Wam wygodnie i jednocześnie modnie. ;) 










Fot. Katarzyna Kurzyńska

Czapka H&M (podobną znajdziecie tutaj) / T-shirt PLNY LALA (podobny znajdziecie tutaj/ Trampki Converse / Spódnica Dorothy Perkins / Nerka Sara von Steiner

1 komentarz:

  1. Hej blog świetny napewno wpadnę nie raz nie dwa ja dopiero zaczynam z blogowaniem jak masz jakieś wskazówki to pisz u mnie zapraszam do mnie http://www.ekscentrycznymiszmasz.blogspot.com. :))

    OdpowiedzUsuń