poniedziałek, 13 czerwca 2016

Sexy bomberka

Jak ja lubię mieszać...style! ;) Kurtka bomberka ma sportowy, męski wręcz charakter, ja jednak postanowiłam ją pokazać w wersji bardziej sexy, takiej na wyjścia na miasto. Kupiłam ją na męskim dziale F&F i to nie jest pierwsza rzecz, którą wynalazłam po tej drugiej stronie mocy. ;) Bardzo Was zachęcam do zaglądania na działy męskie, bo można znaleźć prawdziwe perełki, a do tego dostępne w rozmiarze dla kobiet plus size. 

Długo szukałam takiej kurtki, no i jak tylko zobaczyłam, że zapina się w biuście, to wiedziałam, że jesteśmy dla siebie. ;) Oczyma wyobraźni zobaczyłam ją w eleganckim looku z czarną, ołówkową spódnicą, letnimi sexy sandałkami lub szpilkami i czerwoną szminką. Kolor wojskowej zieleni, czerń oraz czerwień, to według mnie bardzo szlachetne połączenie. Zachęcam Was do eksperymentowania ze swoim stylem. Elegancja nie musi się kończyć na sukienkach i szpilkach. Kobiecość nie musi się zatrzymywać na zwiewnych materiałach i dekoltach. A Wasz rozmiar wcale nie musi ograniczać Was w bawieniu się modą. 


C





Fot. Katarzyna Kurzyńska

Kurtka bomber: F&F (dział męski, link tutaj)
Buty: Deichmann (link tutaj)
Spódnica: Marks and Spencer
Top: Peek & Cloppenburg
Torebka: River Island

5 komentarzy:

  1. Pieknie ,chyba podprowadze synowi kurtke ,ma calkiem podobna.Pozdrawiam serdevznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie!!! Piękne połączenie. Ta kurtka + spódnica ( na gołe nóżki). Wygląda o świetnie.
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :) Nóżki maja tu swoja premiere w tym sezonie. ;)

      Usuń