niedziela, 29 listopada 2015

#białysweter

Macie swój ulubiony, zimowy sweter? 

Ja w zeszłym roku znalazłam swój. Dzisiaj chcę Wam pokazać jak biały, ciepły sweter można połączyć w eleganckim looku, który spokojnie możecie założyć w piątek do pracy lub na weekendowe wyjście na kawę. 

Według mnie biały sweter to must have, który nadaje super przytulny klimat jesienno-zimowym stylizacjom. Długo szukałam takiego klasycznego swetra z warkoczowym splotem. Chciałam żeby był biały, miękki, miły i odpowiednio długi, bo planowałam go nosić do leginsów. No więc łatwo nie było znaleźć ideału, ale w końcu trafiłam na taki w KappAhlu. W tym sezonie widziałam podobne, link znajdziecie pod zdjęciami. 

Leginsy już widzieliście we wpisie z białą koszulą. Buty kupiłam w H&M, są moim hitem sezonu. Pasują do spódnic (przykład innej stylizacji znajdziecie tutaj), sukienek, jeansów, leginsów, nie spodziewałam się takiej radości za 129,90zł. ;) Płaszcz kupiłam w Reserved 2 sezony temu. Uwielbiam go, jest w dobrym stanie po kilku praniach i bardzo intensywnym noszeniu. Widzieliście już go we wpisie z jeansową sukienką.

W tym sezonie planuję kupić kolejny sweter, który tym razem będę nosić do spódniczek. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła się z Wami podzielić rezultatem poszukiwań. :)


 

 


   

Sweter: KappAhl (podobny znajdziecie tutaj)
Leginsy: C&A
Buty: H&M
Płaszcz: Reserved
Torba: Obag (OhMyBag)

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie prawie ideał-zmieniłabym tylko legginsy na skórzane joggersy i dołożyła coś kolorowego pod szyję w dekot-poza tym-perfekcyjnie ;-).

    OdpowiedzUsuń