wtorek, 10 listopada 2015

#złotapolskajesień

Jakaś długa mi się wydaje tegoroczna jesień, może dlatego, że wpisy ze słowem kluczowym "jesień" wałkuję już od końca sierpnia. ;) Mam nadzieję już przejść niedługo na zimę, do której już się szykuję. Muszę Was ostrzec, że w grudniu staję się prawdziwym potworem świątecznego klimatu. Uwielbiam wszystkie kolory Świąt, światełka, dekoracje, całą tą atmosferę. :) Grudzień jest kumulacją wielkiej radości robienia prezentów, ale też ich otrzymywania, bo w drugi dzień Świąt obchodzę urodziny. ;) No i czekam na taką białą oczywiście zimę, bo mam wrażenie, że jak spada śnieg, to wybudza nas trochę z jesiennego marazmu. Nie wiem jak Wy, ja taki trochę czuję, gdy wstaję o zmroku i wracam do domu o zmroku. ;) 

No ale żeby nie wałkować tematu jesiennego przesilenia, skupię się na pozytywnych stronach tej pory, czyli na jej kolorach. W tym roku w bonusie dostaliśmy kilka słonecznych tygodni i naprawdę można było powiedzieć, że to była ta złota polska jesień. Jak dla mnie odcienie brązu, połączone ze sobą i przełamane intensywnym kolorem jeansu, to jest esencja tej kolorystyki. Uwielbiam to połączenie. Chcę Wam dzisiaj pokazać, jak kilka trafionych zakupów może Wam się przydać na kilka sezonów. Jak zawsze rekomenduję inwestować w klasykę i ewentualnie doprawiać ją odważnymi detalami. 

W tej stylizacji na pierwszym planie jest kamelowy płaszcz z futrzanym (sztucznym ;)) kołnierzem. Można go zdejmować na cieplejsze dni. Ale to, co jest w nim najfajniejsze, to dobra jakość, bo noszę go już od 3 sezonów i jak na rzecz z Reserved, trzyma się naprawdę nieźle. Podobną sukienkę pokazywałam Wam w letnim wpisie. Ten model jest z trochę grubszego materiału, ma ładnie wykończony kołnierzyk i jest zapinany, albo jak kto woli rozpinany, do samego dołu. Do sukienki dołączony jest pasek, który też fajnie pasuje do dodatków, czyli zamszowych kozaków i torby. 








Płaszcz: Reserved
Sukienka: XL-ka
Buty: Aldo
Torba: Michael Kors

2 komentarze:

  1. A ja bym tylko dodała coś pod szyję-np.apaszke albo szal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem szal odpada-jest kołnierz, szyja jest gładka więc coś wąskiego,z rzemyka lub apaszka zwinięta z zawiązaniem na boku.

    OdpowiedzUsuń