środa, 21 października 2015

50 shades of grey ;)

Kolor szary jest jednym z moich faworytów na jesień. Uwielbiam go łączyć z różnymi kolorami lub kombinować z jego odcieniami. W jeden z ostatnich już słonecznych weekendów, postanowiłam wykorzystać w stylizacji tiulową spódnicę. Później będzie zdecydowanie za cienka na jesienne dni. 
Podoba mi się kontrastowe zestawianie materiałów, więc połączyłam lekki, szary sweterek z cienką i zwiewną, jasno-szarą spódnicą oraz szarymi, melanżowymi rajstopami. Dla ożywienia całego looku dodałam rozświetlające perły oraz amarantowe, zamszowe szpilki. Warto do wyłamującego się koloru butów, dopasować ten sam kolor szminki. Dla mnie takie detale są najciekawszymi elementami stylizacji i pokazują charakter kobiety oraz jej fantazję.
 

 

Make-up: Emila Simplicity

Spódnica: Reserved
Bluzka: Zara
Rajstopy: Calzedonia
Buty: Marks and Spencer
Torba: Obag
Naszyjnik: AliceJo

2 komentarze:

  1. To jest świetna stylizacja! Mam podobną figurę i nie wpadłabym na to, ze można tak rewelacyjnie wyglądać w tiulówce. Pozdrawiam, Katarzyna

    OdpowiedzUsuń