piątek, 16 października 2015

Jesień na plaży?

Weekend, kiedy z Martą robiłyśmy zdjęcia do tej stylizacji, był po prostu przepiękny! Taką jesień chciałabym widzieć - pełną słońca, kolorów i radości. Pomimo powszechnego na blogach trendu fotografowania się w liściach ;) zrezygnowałam z tego motywu i wybrałam Warszawskie Powiśle, przy Plażowej. Uwielbiam nie tylko niestandardowe zestawienia stylów, czy fasonów, ale również miejsc. Plaża jesienią, bez zapachu olejków do opalania, czy bez rozłożonych, jak meduzy przy brzegu ręczników, ma w sobie jakiś niepowtarzalny klimat.

W takim przejściowym okresie można poeksperymentować z zestawieniami, które zazwyczaj są albo za gorące albo za zimne. I takie też zestawienie proponuję Wam na weekend, mam tylko nadzieję, że nie będzie padać. ;) Lubię połączenie jesiennych butów ze spódnicą i takie połączenie chętnie bym założyła latem, ale groziłoby to ugotowaniem. ;) Bluzkę i spódnicę mam już od 2 sezonów, ale dopiero w tym odkryłam, że razem mogą dobrze wyglądać. ;) Spódnica jest z F&F i wywołuje dużo kontrowersji z uwagi na swój krój i długość. A ja uparcie ją noszę, bo ją zwyczajnie uwielbiam i czuję się w niej kobieco. 

Buty kupiłam w tym sezonie w H&M, a czarną torbę Obag wybrałam latem, spośród wszystkich pięknych kolorów. Jak szukałam idealnej Obag, trafiłam do sklepu firmowego w Placu Unii w Warszawie. I tam poczułam, że nie będzie mi ona potrzebna, bo Pani z taką niechęcią pokazywała mi kolory i połączenia, że wyszłam bez torby, a mogłam pójść z torbami. ;) I tak przez przypadek trafiłam w moim moim ulubionym Blue City na wyspę #OhMyBag i tam mogłabym faktycznie pójść z torbami. ;) Oprócz ogromnej ilości toreb, znajdziecie tam buty, zegarki, czy piękne bransoletki OPS, na które poluję. :) Kiedy wahałam się z wyborem właściwego koloru Obag, Ewa która założyła sieć butików #OhMyBag, totalnie mnie oczarowała i zainspirowała możliwością "ubierania" tej torby również na zimę. Wtedy nie miałam już wątpliwości, że chcę taki kolor, który będę mogła nosić również jesienią i zimą. 
 

Koszula: C&A
Spódnica: F&F
Buty: H&M
Torba: Obag (#OhMyBag)
Rajstopy: Calzedonia

2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te torby, zbieram na taką w szarym kolorze :D a co do stylizacji, to bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń