poniedziałek, 17 sierpnia 2015

#smartcasual z charakterem ;)

Jeansy z marynarką, to jeden z moich ulubionych zestawów do pracy. Lubię dodawać do stylizacji jakieś zdecydowane akcenty, bo według mnie to dodatki tworzą klimat. Lubię przełamywać klasykę, jakimiś odważnymi motywami, jak np. podarte jeansy, pasek w panterkę, czy czerwone szpilki. Tak jak już kiedyś wspominałam, na co dzień pracuję w dziale marketingu, gdzie dress code pozwala na odrobinę więcej luzu. Dlatego w zależności od Waszych klimatów zawodowych, możecie jeansy z dziurami wymienić na granatowe rurki, czerwone szpilki na beżowe, a panterkowy pasek na brązowy. ;) 

Natomiast moja dzisiejsza wersja stylizacji zostawia ten cały pakiet detali. ;) Uwielbiam dobierać kolor szminki do obcasów albo odwrotnie, więc mimo upalnych temperatur nie zrezygnowałam z czerwonej szminki. W sumie pomadka Rouge In Love (kolor 159B Rouge In Love) sprawdziła się i nie spłynęła wraz z potem, więc mogę Wam ją z mega czystym sumieniem polecić. ;) Czarny top na ramiączkach i marynarka tworzą klasykę i sprawdzą się w klimatyzowanym pomieszczeniu. Pasek w panterkę tę klasykę trochę stunninguje i doda charakteru. 

 
 

Marynarka: H&M
Top: Peek&Cloppenburg
Torba: Obag
Szpilki: Marks and Spencer
Pasek: Stradivarius
Jeansy: American Eagle Outfitters

2 komentarze:

  1. Super stylizacja! Mam pytanie odnośnie torebki: wytrzymuje duże ciężary? Zastanawiam się nad jej zakupem a ja z tych noszących cały dom w torebce ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mega mocna! Ja mam tam z pewnością nadbagaż. ;)

      Usuń