piątek, 10 lipca 2015

#goingout #naczarno

Chcę Wam dzisiaj zaproponować stylizację "na wyjście", trochę bardziej eleganckie, niż takie "na miasto". Może być na randkę, do teatru, albo na wesele, bo chyba sezon już w pełni. ;) W sumie nie ma w tym looku wiele elementów, bo sukienka robi całą robotę, ale opowiem o niej kilka słów. Kupiłam ją na przecenie kolekcji zimowej z 300zł na 120zł, czy jakoś tak. Zimowe kolekcje są najlepsze w M&S, ostatnio mogłabym wyjść z 5 sukienkami, gdybym tylko miała na to budżet. ;) Można dyskutować, czy rozkloszowane sukienki są dobre dla figury, czy poszerzają biodra, itp. Według mnie tego kroju sukienki są rewelacyjne, bo tworzą ładną talię, podkreślają biust, są wygodne, bo nie opinają brzucha i bioder, no i są mega kobiece. Może dla mnie jest trochę za krótka, ale przy 178cm nie mam za wielkiego wyboru i cieszę się tym, co znajduję. ;) 
Do sukienki dobrałam różowe szpilki z M&S i różową szminkę. Bardzo lubię wchodzić w takie detale, które są fajnym akcentem przy jednokolorowych stylizacjach. Jeśli chodzi o torebkę, według mnie najlepiej do eleganckich stylizacji sprawdza się kopertówka. Moją kupiłam parę sezonów temu w Dorothy Perkins.
Czy czarny jest na lato? Moim zdaniem na każdą porę roku. Bardziej jestem konserwatywna w drugą stronę i nie lubię zimą nosić jasnych ubrań. Natomiast w lato uważam, że można sobie pozwolić na pełen freestyle i do tego Was zachęcam. :)





 Sukienka: Marks&Spencer
Buty: Marks&Spencer
Kopertówka: Dorothy Perkins
Zegarek: Michael Kors
Bransoletka: Mokobelle

2 komentarze:

  1. Super! Pokazuj prosz zdobycze po wyprzedazach bo sama bym chetnie ta sukienke kupila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne❤️ Blog jest zaledwie od 2 miesięcy wiec sporo ciuchów jest z poprzednich sezonów ale to co kupuje na bieżąco od razu publikuje. :) Buziaki!

      Usuń