wtorek, 19 lipca 2016

#whitelook

Ile z Was nosi białe rzeczy w lato? A ile z Was czuje się w nich dobrze? ;) Ja miałam duży kłopot ze znalezieniem białych ubrań, w których nie będę wyglądać jak lodziarz lub pracownik służby zdrowia. ;) Nawet już nie wspominam o tym, czy będą mi dodawać cm, no bo przecież biały pogrubia. ;) Powiem Wam, że według mnie NIE pogrubia, ale z pewnością jest to kolor, na którym wszystko widać. Dlatego też muszą być spełnione warunki, dzięki którym będziemy dobrze wyglądać, czyli dobry krój i materiał oraz dobrze dobrana bielizna pod ubraniem. Bardzo chciałam przygotować wpis z białym total lookiem, ale nie mogłam znaleźć takiego topu, który spełni powyższe punkty. Za to znalazłam białą spódnicę i spodnie, które pokażę Wam w tych samych zestawach. Taki zabieg pozwoli Wam zobaczyć, jak szybko można zmienić klimat stylizacji i jak łatwo komponować looki w swojej szafie. Spodnie i spódnica, którą widzicie są z tej samej kolekcji i mają ten sam materiał. Muszę o nim wspomnieć, bo jest niesamowity nie tylko dlatego, że jest miły, miękki, elastyczny i kryjący, ale do tego nie brudzi się tak mocno. Odkryłam to przez przypadek, gdy zostawiłam smugi z make-upu i zniknęły po przetarciu ręką. :) Takie cuda! ;) Ciekawa jestem która wersja Wam się bardziej podoba - spódnica, czy spodnie? 

* * *

I am wondering how many of you guys wears whites during summer? And how many of you feels comfy in it? :) I decided to find outfits that will let us feel comfortable and attractive, as this summer for me is all about whites and pastels. I wanted to prepare for you a post with white total look, but couldn't find the right top. It wasn't easy, cause I didn't want to look like an ice-cream seller or medical staff all in white. ;) There is a wordwide (I guess ;)) conviction, that white adds few sizes more. Honestly I can't agree with that. ;) However we should consider choosing a high quality fabric, good cut and at the end a proper underwear, as this colour shows out everything. ;) Take a look how whites are matching with pastels and how skirt and trousers are changing the look linked with the same details. Which option would you choose? 






  









Fot. Karolina Prusińska Artcharlotte

Spódnica & spodnie / Skirt & trousers: Vittoria Giovani (link do spódnicy & link do spodni)
Bluzka / Top: H&M (link)
Bransoletki / Bracelets: Minty dot (baby blue & white)
Łańcuszek / Neck-chain: eprezenty.pl (link do łańcuszka, personalizacja według mojego konceptu ;)) 
Mani: Elle Clinic (na hasło fajnaizadbana macie -15% do końca sierpnia! <3) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz