niedziela, 1 maja 2016

Kombinezon #InnaTy

Kombinezon to trochę taki prowokacyjny temat w modzie plus size, jak leginsy. Czy kobiety z krągłościami powinny je nosić, czy też nie koniecznie? Wszystkie tego typu pytania z cyklu: "czy powinny", "czy mogą", "czy wypada" co do zasady kontruję, bo stawiają ograniczenie. Już sama forma pytania zakłada, że coś jest nie tak i powinno się zakończyć marzenia o modnym wyglądzie na etapie głębokiej autorefleksji. ;) Wszystkiego rodzaju ograniczenia działają na mnie wręcz odwrotnie. Od razu pojawia się w mojej głowie odpowiedź: "a co, nie mogę?" albo "a kto mi zabroni". ;) Więc z pełną świadomością wszystkich ograniczeń i autorefleksji, chcę Wam dzisiaj pokazać nowe możliwości i otworzyć wiosenny sezon na kombinezony. :)

Muszę jednak dodać, że pomimo mojego buntowniczego usposobienia i przełamywania ograniczeń, mam poczucie estetyki, które staram się w sobie pielęgnować. Dlatego doprecyzuję, że zarówno w leginsach, jak i w kombinezonach ważna jest estetyka. Mam na myśli zachowanie kształtów, proporcji, ukrycie anatomii, a nie podkreślanie w wręcz biologiczny sposób swojej kobiecości. ;) 

I ten właśnie kombinezon marki Inna Ty fantastycznie spełnia te założenia. Jest dopasowany, kobiecy, a jednocześnie gustowny i zachowujący proporcje. Dekolt świetnie podkreśla i wydłuża sylwetkę, a pasek odcina kształt pośladków i talię w wysmakowany, kobiecy sposób. Powiem Wam, że ten sam kombinezon potrafię nosić na wiele sposobów i czuję się w nim za każdym razem rewelacyjnie. Jest z miękkiej, miłej dzianiny, dopasowuje się do ciała, nie rozciąga się jak piżama po całym dniu noszenia, a uwierzcie mi, że wypróbowałam go bardzo sumiennie. Miałam go ostatnio na sobie na targach mody plus size w Poznaniu i świetnie się sprawdził w dzień w części oficjalnej, jak i wieczorem na after party. Wystarczy zmienić dodatki i tworzysz z nim całkowicie różne stylizacje. Od stylizacji boho z butami lub torbą z frędzlami, po elegancki styl ze szpilkami i kopertówką, aż po sportowy, lifestyle'owy look z trampkami. 







Kombinezon (link TUTAJ) & kapelusz (link TUTAJ): Inna Ty
Buty: Clarks
Torebka: H&M

2 komentarze: