piątek, 6 maja 2016

Jeans & camel

Ta sukienka ma coś takiego w sobie, że pomimo pozornej skromności, jest kobieca i trochę nawet uwodzicielska. Przyznam Wam, że jak robiłam zdjęcia do tej stylizacji, to wywoływała bardzo spontaniczne reakcje przechodniów. ;) To ciekawe, jak niektóre ubrania potrafią dodawać charakteru i wyrazu stylizacjom. Jak zwykle będę Was zachęcać do stawiania na klasyki. Ta sukienka jest z zeszłego roku, ale dzięki temu, że jest ponadczasowa w swoim kolorze i kroju, wygląda rewelacyjni i w tym roku. Nie należę (niestety ;)) do oszczędnych osób, ale kupując ubrania zawsze inwestuje w rzeczy, które mogę wykorzystywać na długo i do różnych stylizacji. W tym sezonie widzę, że jest również jasny odcień tej sukienki, ale trzecia jeansowa sztuka w szafie, to już byłaby przesada. ;)

To, co możecie zmieniać na sezonowe trendy, to dodatki. Ja zazwyczaj nosiłam tę sukienkę do szpilek albo do trampek. Tym razem chcę Wam zaproponować dodatki w kolorze kamelowym, które według mnie rewelacyjnie pasują do jeansu. Trochę stunningowałam sukienkę, dodając swój pasek w kamelowym kolorze. Frędzle przechodzą swój kolejny sezon popularności i w tym roku dałam się wreszcie porwać temu trendowi. ;) Człowiek czasem musi po prostu do czegoś dojrzeć. ;) I zachęcam, korzystajcie, póki są pierwsze wiosenne dni, z możliwości łączenia kontrastowych elementów z różnych sezonów: botków ze spódnicami lub szortami, cienkich topów z długimi swetrami zamiast kurek, bo jak przyjdzie lato, to już od samego patrzenia na takie zestawienia będzie można się spocić. ;) 







Sukienka: XL-ka.pl 
Torba (podobne znajdziecie tutaj i tu), szal & buty (podobne buty znajdziecie tutaj): H&M
Pasek: "pożyczony" ze spodni z Peek&Cloppenburg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz