środa, 13 kwietnia 2016

Sukienka #babyblue

Pewnie większość z Was już poczuła wiosnę w powietrzu. Mimo deszczowych dni, to już pewne, że za chwilę nasze stylizacje zmienią kolory i materiały na lżejsze i zwiewniejsze. Rytualne zrzucanie warstw wiąże się dla wielu z wyzwaniem w jakim kierunku iść. 

Dostaję sporo wiadomości w których piszecie, że już rozpoczynacie poszukiwania stylizacji na zbliżający się sezon komunii i wesel. Ja jak zwykle będę Was namawiać do prostych rozwiązań. Szczególnie przy kobiecych kształtach klasyka i minimalizm dodają stylizacjom harmonii i smaku. Wtedy możemy sięgać po modne kolory i wplatać w stylizacje mocne dodatki. Uwierzcie mi, że inwestycja w klasyczne ubrania nie tylko ułatwi Wam wybór i odpowiedź na pytanie "w co się dzisiaj ubrać", ale również będzie o wiele tańszym rozwiązaniem. Możecie potem w łatwy sposób łączyć klasyczne stroje z dodatkami i wykorzystywać je za każdym razem w inny sposób. 

Pewnie już słyszałyście lub czytałyście o modnych w tym sezonie pastelach. Jak ogłosił instytut Pantone, który wyznacza obowiązujące w danych sezonach kolory, tej wiosny jednym z nich będzie właśnie ożywiony baby blue, nazwany Limpet Shell. Klasyczny baby blue, czyli pastelowy niebieski, był już moim faworytem w zeszłym roku, ale nie mogłam znaleźć ciekawych propozycji w tym kolorze. I w tym sezonie znalazłam wreszcie cos dla siebie i do tego w moim ulubionym, klasycznym wydaniu. Sukienka, która nadaje się zarówno do pracy, jak i na szczególne okazje. Ja dobrałam do niej różowe dodatki, czyli buty, bransoletkę i oczywiście szminkę. Myślę, że całość stylizacji wyszła bardzo pogodnie, lekko i wiosennie. Ja tak się w niej czułam, od razu odetchnęłam po zimowych ciężkich kolorach. ;)




 Fot. Katarzyna Kurzyńska

Sukienka: SU Uncasual Woman (link tutaj)
Buty: Marks and Spencer
Torba: Obag
Bransoletka: Minty dot

1 komentarz: