piątek, 15 kwietnia 2016

Coachella look

Festiwale stają się już zdecydowanie czymś więcej niż wydarzeniami muzycznymi. Zaczynają być pewnego rodzaju lifestylem, wchodzić w świat mody. Na wydarzenia zapraszane są m.in. bogerki, które poprzez szeroką sieć obserwatorów różnych kanałów społecznościowych online raportują wydarzenia ze swojego uczestnictwa. To naprawdę ciekawe zjawisko i sama myślę, żeby w tym roku pojechać na Open'era. Oczywiście kluczowym tematem festiwali jest nie tylko lineup, ale również stylizacje. ;) W tym roku H&M po raz kolejny zaprezentował kolekcję dedykowaną festiwalowi Coachella pod hasłem #HMLovesCoachella. Charakterystycznymi elementami festiwalowych stylizacji są kwieciste wzory, białe, kamelowe i jeansowe kolory oraz frędzle. Z dodatków oczywiście kapelusze, okulary, wianki. 

Taki festiwalowy look marzył mi się już od zeszłego sezonu, ale ciężko mi było znaleźć główną część stylizacji, czyli sukienkę lub spódnicę. A bez, to jakoś tak głupio. ;) Założenie jest takie, że spódnica musi być z lekkiego materiału, mieć kwiecisty wzór i być trochę krótsza, ale nie za krótka, żeby nadal wyglądać na swój wiek i smacznie. ;) Moje poszukiwania zakończyły się w tym roku i to...w lumpeksie. Do tego nie ja ją znalazłam, tylko moja siostra, która potrafi wynaleźć w takich miejscach prawdziwe perełki. ;) Jeśli szukacie tego typu ubrań, to oprócz H&M widziałam ciekawe rzeczy w Marks and Spencer, Stradivarius, C&A. Na mnie wszystkie spódnice i sukienki były za krótkie, ale może znajdziecie coś dla siebie. 

Moja kompozycja, to znowu bardziej klasyk, bo chcę Wam pokazywać stylizacje do założenia, a nie oglądania. Dodatkowo kompletuję je z powtarzających się elementów garderoby, żeby pokazać, jak można ułatwić sobie życie dobrymi i uniwersalnymi wyborami. Motywem przewodnim są brązy, biel i kwiecista spódnica, a całości festiwalowego looku dopełniają frędzle. Podobno już się nie nosi butów do torebki lub odwrotnie, ale samo się prosiły. ;) Ciekawa jestem, jak Wam się spodoba moja propozycja, bo zupełnie odbiega od dotychczasowych stylizacji. ;) 



 

fot. Katarzyna Kurzyńska

Buty & torebka: H&M
Spódnica: C&A (lumpeks)
Tshirt: Mango
Kurtka skórzana: C&A

2 komentarze: