czwartek, 11 lutego 2016

To samo na kilka sposobów - cz. I

W myśl za poszukiwaniem kolorów postanowiłam przygotować dla Was propozycję na przedwiośnie. To niesamowite, jak w naturalny sposób uruchamia się potrzeba porzucenia szarości, szalików, rękawiczek i innych zimowych gadżetów. Nawet nowy case do telefonu kupiłam już w zielonym kolorze. ;) 

Najfajniejsza w okresach przejściowych jest możliwość stopniowego rozbierania się. Mam na myśli łączenie płaszcza z krótkimi sukienkami, a te z kolei z długimi kozakami, czyli coś niejednoznacznego. 

W tym wpisie chcę Wam pokazać część pierwszą serii stylizacji, w której będą powtarzać się elementy looku, czyli płaszcz, naszyjnik, buty, torba. Lubię łączyć moje rzeczy w różne kombinacje, bo te same ubrania potrafią udawać zupełnie nowe. ;) Będę Was zachęcać do noszenia sukienek i naszyjników. Dużych, zdobnych, efektownych. A cała reszta niech będzie skromna, prosta, jak najbardziej klasyczna. :) Mam nadzieję, że znajdziecie w tej propozycji inspirację dla siebie! 







 Płaszcz: SU (dostępny w Modo, podobny znajdziecie tutaj)
Sukienka: Mango
Sweterek: Marks and Spencer
Naszyjnik: Alice Jo
Torba: Michael Kors
Buty: Aldo
Case: Just Cavalli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz