sobota, 23 maja 2015

#fajnainiesztywna stylizacja "na miasto"

Bardzo lubię eksperymentować z różnymi stylami i nie zamykać się na jakiś jeden kierunek. Jak widzicie, nie ograniczam się w doborze śmiałych kolorów, odważnych dodatków, czy też podkreślających kształty fasonów. Uważam, że lepiej wygląda kobieta, która zna swoje atuty i umie je wyeksponować, niż ta, która ukrywa się pod za dużymi ubraniami. A już najbardziej atrakcyjne kobiety to, które lubią siebie za to jakie są, nie tylko jak wyglądają, ale to temat na oddzielny wpis. ;) Moja dzisiejsza propozycja jest bardziej rockowa, zupełnie inna, niż dotychczas przeze mnie prezentowane stylizacje. Najważniejszym elementem tego stroju jest koszula w czerwoną kratę, którą uwielbiam. Kupiłam ją w Cubusie na dziale męskim. Dzięki temu jest dłuższa, mogę ją zakładać do obcisłych spodni, ale łączę ją też z elegancką czarną spódnicą i czarnymi szpilkami. Warto mieć taką koszulę w swojej szafie, bo naprawdę robi dobrą robotę. :) Czarne, imitujące skórę jegginsy są z KaapAhla, a podobne możecie znaleźć w Calzedoni. Top jest z PLNY LALA, uwielbiam ich serię koszulek z serii "Warszawska". Czarny t-shirt ze złotym napisem jest dobrym akcentem na piątkowy, casualowy styl z jeansami i marynarką. Ramoneska jest z Cubusa, widzieliście ją już w stylizacji "do pracy" z sukienką w paski. Całość stylizacji jest w trochę rockowym klimacie, dodatkowo podkreśliłam go czarnymi butami do kostki. Dodam jeszcze informację o szmince, bo to kolejny hit, który polecam. Bardzo długo szukałam idealnej czerwieni, bo nie właściwym odcieniem można dodać sobie parę lat lub odjąć trochę urody. ;) Ja używam szminkę Lancome Rouge In Love, nr 159B. Kolor pasuje do różnych typów urody, ładnie nawilża usta i jeśli użyjecie transparentnej konturówki, to zostanie z Wami do lunchu. ;)

Koszula: Cubus
Jegginsy: KappAhl
Buty: Tamaris
Top: PLNY LALA
Ramoneska: Cubus

4 komentarze:

  1. Świetna ramoneska, a poza tym ładnej kobiecie we wszystkim dobrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Ty tez jesteś bardzo Stylowa :) 💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga. Fajnie piszesz o modzie. A Twoje stylizacje inspirują mnie. Czekam na dalsze posty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje, ja tez sie cieszę ze go znalazłaś! :) Mam nadzieje ze będziemy sie tu "widywać". ;) Pozdrawiam 💜

    OdpowiedzUsuń